.

.

środa, 16 kwietnia 2014

JESTEM HAPPY :) 3 tygodnie wolnego!

Hej. Nie mam zupełnie pomysłu na post. Pogoda jest bardzo zmienna i trudno przewidzieć jaka będzie jutro pogoda. :( Jednak cieszę mnie 2 rzeczy. Koniec szkoły w tym miesiącu. hah. Idę dopiero 5 maja do szkoły. Jednak i tak mamy dużo zadane. Druga rzecz dzisiaj pani mnie pytała z fizyki i dostała 5- nic się nie uczyłam tylko na lekcji to przeczytałam. ( jestem szczęśliwa ). Dzisiaj jest dosyć ładny dzień jednak muszę iść do dentysty. Zepsuło to mi wszystkie plany. :( Miałam iść dzisiaj najpierw pobiegać a wieczorem gdzieś wyjść. Jednak to i to nie wypali. Aaa. Bym jeszcze zapomniała. PRZEPRASZAM WAS ZA TO ŻE W NIEDZIELE NIE UKAZAŁ SIĘ POST. jednak miałam  bardzo dużo nauki.




Dzisiaj mnie coś napadło na robienie selfy. HAHAHA

Miłego dnia <33 
Karolina ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz