.

.

sobota, 22 marca 2014

Hejoo! Coraz bliżej HOLIDAY :)

Hej. Już wiosna :) Coraz cieplej, można chodzić już w letnich kurtkach. Jednak ja bym nie ubierała żadnej. hahaha. Czuje się jakby były wakacje. Dzisiejszy tydzień, 3 ostatnie dni minęły mi całkiem dobrze. Nie mogę doczekać się wakacji. Ale to chyba każdy... Tak  w ogóle to teraz u siebie w pokoju internetu nie mam i jest strasznie... Tu jest część zdjęć które mam na telefonie. W ciągu 3 dni zrobiłam około 300 zdjęć i 50 zrzutów ekranu... Nie wiem jak ja to robię.
Znalazłam z koleżankami fajne miejsce w moim mieście. Niema tam dużo osób, można pogadać. Obok teko jest rzeka, jezioro, domek, budują jakiś hotel. I taki fajnyy mostek. hahaha.
Możecie pisać jakie chcecie posty. Tematyczne czy takie jak ten.. :D





Żegnam <33
Papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz